نظر سنجی مشتریان

    - لطفا از 1 تا 5 به سوالات زیر امتیاز بدهد (5 بیشترین و 1 کمترین امتیاز).


    1- زمان رسیدگی به شکایات و پیشنهادات خود را چگونه ارزیابی می کنید؟

    2- میزان رضایت خود را از رفتار شخص پاسخگو چگونه ارزیابی می کنید؟

    3- میزان رضایت خود را از پیگیری شخص پاسخگو چگونه ارزیابی می کنید؟

    4- اقدام در نظر گرفته شده از سوی شرکت به منظور حل شکایت و رفع مشکل مشاهده شده را چگونه ارزیابی می کنید؟

    5- کانال های ارتباطی شرکت با شما (تلفن، دورنگار، سایت اینترنتی، پست الکترونیکی، مکاتبه، ملاقات حضوری) چگونه ارزیابی می کنید؟

    6- بطور کلی در صورت ارائه شکایت، میزان رضایت شما از نحوه رسیدگی به شکایات چگونه بوده است؟

    7- ؟میزان علاقه مندی شما به ادامه خرید این محصول چگونه است


    نام و نام خانوداگی:




    ورود به صفحه ی وبلاگ شَکِلّی

    • FA
    • EN