شکلی | shakelliشکلی | shakelliشکلی | shakelliشکلی | shakelli
  • صفحه نخست
  • محصولات ما
    • کره
      • کره پک لاکتیکی پاستوریزه حیوانی شکلی
      • کره غیرلاکتیکی حیوانی پاستوریزه شکلی
      • کره لاکتیکی حیوانی شکلی
    • کره های طعم دار شکلی
      • انواع کره های طعم دار شکلی
    • خامه
      • خامه پاستوریزه
      • خامه فرادما
      • خامه قنادی
    • روغن کره
      • روغن کره در اوزان مختلف
    • عسل
      • عسل شکلی در اوزان مختلف
      • عسل کرم شکلی
  • خانه شَکِلّی
  • کیفیت و سلامت
    • تضمین کیفیت
    • مدیریت و کیفیت
    • کیفیت و ایمنی محصول
    • نوآوری و تحقیق توسعه
    • تضمین کیفیت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • کاتالوگ محصولات شَکِلّی

روز جهانی شبکه های اجتماعی

  • صفحه نخست
  • مجله
  • مناسبات و رویداد ها
  • روز جهانی شبکه های اجتماعی
تفاوت عسل و عسل کرم | The difference between honey and creamed honey
عسل و عسل کرم
1 تیر 1400
فواید مصرف کره حیوانی برای کودکان
4 فایده مصرف کره حیوانی برای کودکان
15 تیر 1400
8 تیر 1400
World Social Networking Day | روز جهانی شبکه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی، کانال‌ها و راه‌های ارتباطی میان افراد، گروه‌ها خصوصاً صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی می‌باشد. شبکه‌های مجازی عمدتاً با هدف برقراری ارتباط با سایر افراد و تبادل اطلاعات از طریق مسیرهایی همگانی ایجاد شده است و هر فرد این فرصت را دارد تا با صرف کمترین هزینه بیشترین ارتباط را با سایر افراد برقرار کرده و حجم زیادی از اطلاعات را با سرعت بسیار بالا دریافت و یا به معرض نمایش بگذارد. این روزها شبکه‌های اجتماعی مرکز اصلی ارتباطات جهانی در نظر گرفته می‌شوند. با در نظر گرفتن اهمیت این پدیده‌ی مجازی سالانه روز پنجم ژوئن را به روز جهانی شبکه های اجتماعی اختصاص داده‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این روز بین المللی بر روی لینک کلیک بفرمایید.

همان‌طور که می‌دانید شبکه‌های اجتماعی بسته به مورد استفاده می‌تواند مزایا و معایبی را به همراه داشته باشد. بد نیست تا به مناسبت روز جهانی شبکه‌های اجتماعی به برخی از مزایا و معایب بهره‌گیری از چنین فضاهایی بپردازیم.

مزایا و معایب شبکه های اجتماعی

  • شبکه های اجتماعی، فضایی مناسب برای مطالعه

امروزه شبکه‌های اجتماعی به عضوی جدانشدنی زندگی انسان تبدیل‌شده‌اند و فارغ از افرادی که کسب‌ و کار اصلی آنها وابسته به چنین فضاهایی است، روزانه بسیاری از افراد وقت زیادی را صرف گشت‌ و گذار در صفحات اجتماعی مختلف در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی اجتماعی، و … می‌کنند.

در چنین شرایطی سرانه مطالعه‌ی روزنامه‌ها و کتاب‌ها به حد قابل‌ توجهی کاهش پیداکرده است. اگرچه چنین موضوعی هیچ‌گاه به معنی عدم دسترسی کاربران به اطلاعات چاپ‌شده در کتاب‌ها، مقالات و روزنامه‌ها نمی‌باشد. چراکه صفحات اجتماعی گاها بهترین محل برای به اشتراک‌ گذاری و یا بهره‌مندی از چنین اطلاعاتی می‌باشد، چه‌ بسا روزی خواهد رسید که به‌ واسطه‌ی همین موضوع، اطلاعات کاملاً به‌صورت دیجیتال در دسترس عموم قرار گیرد.

  • توسعه ی کسب و کار اینترنتی

همان‌طور که می‌دانید بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک به واسطه‌ی شبکه‌های مجازی نظیر کانال های تلگرامی، اینستاگرام، لینکدین و نظیر آن رفته‌ رفته به تجارت‌های بزرگی تبدیل‌ شده‌اند و درست زمانی که اعضای یک کسب کار تنها به دو و حتی یک نفر متخصص با نیازمندی یک لپ تاپ و گاهی حتی یک گوشی موبایل ساده خلاصه می‌شد، این روزها همان استارت آپ های کوچک با بودجه‌ی محدود به بخش‌های زنجیره‌ای با حضور صدها و یا هزاران کارمند تبدیل شده است. اگرچه چنین دیدگاهی در نگاه اول خوش باورانه به نظر می‌رسد اما این‌یک واقعیت است. راه‌اندازی تعداد زیاد شبکه‌ های مجازی و اجتماعی کسب درآمد را تا حد زیادی آسان کرده است.

  • نظرات و بازخوردهای ثبت شده در شبکه های مجازی

اگر چه چنین فضایی می تواند بعنوان منبع نامحدود ایده ها و  فرصت ها شناخته شود اما گاهی نتیجه، متفاوت از حد انتظارات نمایان شده و نه تنها کمک کننده نخواهد بود بلکه به عنوان یک عامل محدود کننده عمل کرده و فرصت ایده پردازی و پرورش را از بین می برد.

روزانه بسیاری از افراد وقت زیادی را صرف مشاهده ی مطالب بیهوه می کنند و رفته رفته نوعی اعتیاد رفتاری در آنها شکل می گیرد و هر بار که به سراغ گوشی همراه خود می روند، ناخواسته ساعت ها مشغول تماشا و خواندن مطالب بی محتوی می شوند.

اگر تجربه ی تولید محتوی شخصی در صفحات اجتماعی را داشته باشید حتما بخوبی می دانید که هر محتوی، همراه با بازخورد هایی خواهد بود. این بازخورد ها گاهی کاملا مثبت و گاهی بشدت منفی می باشند. همانطور که نظرات مثبت و سازنده می توانند در بهبود و پیشرفت یک فرد یا کسب و کار موثر باشد، بسیارند افرادی که آسیب های روحی و فکری بسیاری را به جهت دریافت باز خورد های منفی متحمل می شوند.

  • روابط و خدمات دریافتی از شبکه های اجتماعی

بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی گسترش‌یافته و حضور آنها در شبکه‌های اجتماعی پررنگ شده است. فروش آنلاین یک مثال بارز از این خدمات ارائه‌شده توسط شبکه‌های مجازی و اجتماعی می‌باشد. خدماتی از این قبیل می‌تواند مزایای بسیاری را در مقایسه با خرید حضوری به همراه داشته باشند، اما هیچ‌گاه نباید از فعالیت و حضور کلاهبرداران در شبکه‌های اجتماعی غافل بود. اگرچه کلاهبرداری در فروش و یا ارائه‌ی خدمات یک مثال کوچک از هزاران جرائم موجود در چنین شبکه‌هایی می‌باشد.

  • ارائه اخبار و سایر اطلاعات در شبکه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان یک کانال ارتباطی گسترده، اطلاعات بسیاری را در زمینه های گوناگون و متنوع را شامل می‌شود. همان‌طور که سرعت انتقال اطلاعات در این کانال ارتباط‌ جمعی به‌ شدت بالا است، احتمال دارد بسیاری از این اطلاعات نادرست باشد. علاوه بر آن برخی شایعات تیز ممکن است خسارات سنگینی را به افراد مشهور و صاحب سرمایه و گاها افراد معمولی وارد کند.

  • شبکه های اجتماعی، مفید یا مضرر . . .

آنچه در خصوص استفاده از شبکه‌های اجتماعی واضح است این است که اگر با احتیاط و در مسیر رشد و توسعه مورد استفاده قرار بگیرد می‌تواند فواید بسیاری را به همراه داشته باشد، اما هیچ‌گاه نمی‌توان از اثرات مخرب و تأثیرات منفی آن بر زندگی غافل بود، لذا بهتر است عضویت و استفاده از هرکدام از شبکه‌های اجتماعی با آگاهی و کسب اطلاعات قبلی درباره‌ی آن فضا صورت بپذیرد.

CRM

مطالب مرتبط

دومین_همایش_صنعت_لبنیات_و_صنایع_وابسته
26 تیر 1402

دومین همایش صنعت لبنیات و صنایع وابسته


ادامه مطلب
15 اسفند روز درختکاری
22 اسفند 1401

15 اسفند – روز درختکاری


ادامه مطلب
خاندان شکروی دارنده نشان امین‌الضرب
27 بهمن 1401

بنیانگذاران شرکت شکلی با بیش از یک قرن سابقه تولید، دارنده نشان امین‌الضرب شدند.


ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

آخرین مطالب

  • 0
    طرز تهیه پاپ کورن کره‌ای طعم دار فوق‌العاده تُرد و خوشمزه در خانه
    13 بهمن 1403
  • دومین_همایش_صنعت_لبنیات_و_صنایع_وابسته0
    دومین همایش صنعت لبنیات و صنایع وابسته
    26 تیر 1402
  • 15 اسفند روز درختکاری1
    15 اسفند – روز درختکاری
    22 اسفند 1401
  • خاندان شکروی دارنده نشان امین‌الضرب0
    بنیانگذاران شرکت شکلی با بیش از یک قرن سابقه تولید، دارنده نشان امین‌الضرب شدند.
    27 بهمن 1401
  • طرز پخت کتلت0
    طرز تهیه کتلت بی‌نظیر به همراه 12 نکته مهم
    27 دی 1401

شرکت شَکِلّی

آدرس: خیابان ولی عصر، بالاتر از چهار راه پارک وی، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان محمودیه، کوچه تیر، پلاک ۳

تلفن: ۲۲۰۲۴۷۱۳ (۹۸۲۱+)

دورنگار: ۲۲۰۲۴۷۲۰ (۹۸۲۱+)

ایمیل: crm@shakelligroup.com


اینستاگرام برند شَكِلّى
اینستاگرام رازهای شَكِلّى
آپارات شَكِلّى

آخرین مطالب

  • 0
    طرز تهیه پاپ کورن کره‌ای طعم دار فوق‌العاده تُرد و خوشمزه در خانه
    13 بهمن 1403
  • دومین_همایش_صنعت_لبنیات_و_صنایع_وابسته0
    دومین همایش صنعت لبنیات و صنایع وابسته
    26 تیر 1402
  • 15 اسفند روز درختکاری1
    15 اسفند – روز درختکاری
    22 اسفند 1401
© 2022 Shakelli. Provided By IT.
  • FA
  • EN
  • Arabic
  • Russian