خامه استریل شَکِلّی

خامه قسمتی از شیر است که سرشار از چربی حیوانی بوده و طی فرایند خامه گیری از شیر جدا می شود. خامه استریل یا اصطلاحا خامه تتراپک شَکِلّی یکی از انواع خامه های تهیه شده تحت فرایند استرلیزاسیون می باشد، که این روز ها می تواند بدون هیچ محدودیتی برای تمام وعده های غذایی مورد استفاده قرار بگیرد. آشپزی، شیرینی پزی و یا مصرف آن به همراه نان برای صبحانه از جمله کاربرد های این خامه خوشمزه و با قوام می باشد.

خامه استریل شَکِلّی با عطر و طعم بی نظیر، همان خامه ای است که همیشه منتظرش بودید.

خامه استریل

نام محصول وزن بسته بندی شرایط نگهداری بهترین زمان مصرف
خامه استریل200گرمیبسته تتراپکدر یخچال نگهداری شود پس از باز کردن ( دمای یخچال ): 7_10 روز

پیش از باز کردن ( دمای یخچال ) : 6 ماه

خامه ای برای تمام وعده ها


23 آبان 1401
۷ نکته مهم درباره‌ی خامه صورتی یا تتراپک

7 نکته مهم درباره‌ی خامه صورتی یا تتراپک

بطور کلی خامه قسمتی از شیر است که از نظر میزان چربی نسبتا غنی بوده و طی عمل خامه گیری از شیر جدا می شود. همانطور که می دانید، امروزه خامه ها عمدتا با دو روش پاستوریزاسیون و استریلیزاسیون، تحت حرارت قرار می گیرند تا به نوعی فعالیت های میکروبی در آن کاهش پیدا کند. . .
13 بهمن 1400
فواید مصرف خامه برای سلامتی

7 مورد از فواید مصرف خامه برای سلامتی

خامه حیوانی تازه، تهیه شده از شیر، فواید و کاربرد های بسیاری در آشپزی قدیمی و مدرن امروز دارد. از مصرف آن بعوان وعده ی صبحانه یا عصرانه گرفته تا تهیه سس ها و دسر ها، می توان خامه را به طور گسترده ای به عنوان یک ماده پرخاصیت در رژیم غذایی روزانه، خصوصا برای کودکان مورد استفاده قرار داد. . .
10 دی 1400
خامه کره ای

طرز تهیه انواع خامه قنادی یا خامه کره‌ای در خانه

خامه کره ای یا باتر کریم (cream butter) یکی از ترکیبات پر کاربرد در قنادی ها برای تهیه روکش، لایه های میانی و یا تزئینات سطح کیک ها و شیرینی ها می باشد. خامه کره ای ترکیبی سبک و پفکی است که می تواند با شکر و یا با مرنگ همراه باشد. آن نوع از باتر کریم که . . .